one

one

κιοσσές

κιοσσές

Μαρία Παπουτσή

Μαρία Παπουτσή

Τρίτη, 8 Αυγούστου 2017

Να γιατί πρέπει να περπατάς ξυπόλητος στην άμμο

Το να περπατάς στην παραλία πάνω στην άμμο είναι για κάποιους υπέροχο. Για κάποιους άλλους πάλι είναι… βασανιστήριο!


Όμως, το να περπατάς ξυπόλητος στην άμμο το καλοκαιράκι σου κάνει καλό! Γι΄αυτό ξέχνα τα όποια «αρνητικά» και ξεκίνα!

Η καλύτερη γυμναστική

Είναι μια πάρα πολύ καλή γυμναστική. Όταν περπατάμε ξυπόλητοι στην άμμο, γυμνάζεται όλο το σώμα μας και ιδιαιτέρως οι γάμπες, τα πέλματα και οι γλουτοί

Καίμε διπλάσιες θερμίδες

Πέρα από τη γυμναστική είναι και ένας τρόπος για να κάψετε διπλάσιες θερμίδες.

Υγιή πόδια χωρίς παραμορφώσεις

Το περπάτημα με γυμνά πόδια βοηθά στη διαμόρφωση της καμάρας, εξασφαλίζοντας υγιή πόδια με λιγότερες παραμορφώσεις.

Μειώνονται οι φλεγμονές

Το θαλασσινό νερό είναι άριστος αγωγός του ηλεκτρισμού, που σημαίνει ότι μεταφέρονται ελεύθερα ηλεκτρόνια στο σώμα μας, εξουδετερώνοντας τις ελεύθερες ρίζες. Σε μπερδέψαμε; Λοιπόν, κράτα ότι απλά μειώνονται οι πιθανότητες να πάθεις κάποια φλεγμονή.

Βοηθά στις καρδιαγγειακές νόσους

Τα άτομα που πάσχουν από καρδιαγγειακές νόσους, είναι καλό να περπατούν ξυπόλητα στην άμμο, αφού έτσι αραιώνει το αίμα και το κάνει λιγότερο κολλώδες.

Αντιμετώπιση της αρθρίτιδας

Η άμμος, μεταξύ άλλων, απορροφά τους κραδασμούς. Βοηθά στην αντιμετώπιση της αρθρίτιδας, ενώ μειώνει τους μυϊκούς πόνους.

Αίσθηση ευεξίας

Τέλος, η άμεση επαφή με την άμμο τονώνει τα κάτω άκρα και δημιουργεί μια αίσθηση ευεξίας.







0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου